lördag 4 juli 2009

Hej ni tre som läser

Idag va jag på hedamarken med alcazar, lovan o robin, det sög mestadels. Marknadens fynd blev en cider, typ 0,7%-ig.
Efter marken drog vi hem till lovisa där vi spelade volleyboll i poolen. Jag o Albin vann som vanligt. Det var typ 23 grader i poolen.
Typ vid 2-3 drog vi till Motala för att hämta en ny örre-bil, en bil som han ska ha när han jobbar på natten. På hemvägen fick jag köra the real örre-bilen. Men det ångrar jag nästan. För jag fick stanna vid broöppningnen i motala (stå i flera min), då börja bilen helt plötsligt koka pågrund av värmen, ;oo Jag blev skitskraj. Men det blev bra till slut.
När vi kom hem så blev det poolen igen med Fanny o Flipp. Men denna gång va det 24 grader i poolen. Undra mycket de har kissat i poolen ;o. Efter det blev det grill och det va mums.
Sen drog Albin o lovisa hem till Albin. Och nu känner jag mig jätte-ensam...again.. och känner mig helt tom -.- är faktiskt arg på mig själv.

Imorn på schemat står: Träffa Vickis o städa mitt rum.

Hejdå from Mr second or third.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar